Nya ägare

Den 7 juli var det dags för besiktning av hela kullen, alla fick parvo-vaccin, mikrochip och gick igenom besiktningen helt utan anmärkningar. Jag hade blivit mycket förvånad om det upptäckts något fel på någon av dem, än en gång måste jag säga att jag är supernöjd med hela den här kullen, starka och vackra och lagom galna!
Vi har haft väldigt mycket åska här den sista veckan, men ingen valp bryr sig om smällarna, inte ens när det slår ner så nära att det blixtrar ur vägguttagen. Vi är vana och har skyddsutrustning och rutiner för sladdutdragning när det börjar mullra, men en ny telefon fick jag köpa igår... Lika trist varje gång!

Binya och Bookie åkte till sina nya ägare direkt på tisdagseftermiddagen:

Binya med Alva Nimbs (i familjen finns också Lonja, Thomas, Adam och Binyas mamma Kelis.


Bookie med Andreas och Elaine.


Nu blir det till att bo i köket ett par månader, och köpa hushållspapper i storpack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0