Bilder från vall(p)-testet

Lite bilder från valparnas allra första möte med får. Lite blandad kompott vad gäller beteenden, och eftersom det var första gången jag ordnade ett sånt här vall(p)-test är det inte lätt att dra några slutsatser om framtida kapacitet, men kul var det, och gott sov de sedan!

Lonja tog bilderna, och vi ska nog kunna lägga upp lite film också när vi (d v s Carolina...) redigerat lite.

Nya individuella huvudbilder finns i pixbox-albumet.

Bob
BoogieBinya och BookieBinya och BiddyBiddy


Kommentarer
Postat av: Anna S

hej. vilka mysiga bilder.

2009-06-26 @ 23:32:13
Postat av: Anna S

hej. jätte mysiga bilder på söta kelpie valpar.

2009-06-26 @ 23:33:54
Postat av: Linda

Hehe... Redig liten vallhund, min Boogie!

Ska presentera honom för fåren i Huskvarna så fort jag får hem honom ;) KUL!

2009-06-28 @ 20:26:23
URL: http://www.123minsida.se/Pluto-Felix
Postat av: Eva Hedgate

Åh så gosiga de de små valparna! Det är inte utan att man hade velat ha en till...men ack nej!

Maisie har haft ett skönt år hemma med mig och barnen.

Hon är verkligen en underbar hund och väldigt lugn för att vara kelpie.

2010-10-10 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0