Nya bilder

Valparna växer så att det knakar, både utanpå och inuti! Leken har kommit igång ordentligt, flera har börjat kampa lite med saker som sitter fast, och jag har sett början till eye-beteende på ett par stycken. Det regnar en del, men valparna är oftast inte nöjda med att göra ifrån sig på tidningarna inne, de håller sig tills de kommer ut, och de låter, högt!, om man inte är snabb nog! Jag jobbar på den stora valphagen med grus- och gräsunderlag, men jag tar det långsamt, det har varit mycket nackspärr sista månaden, och det har jag inte tid med nu ;)) !

Vi har laddat upp mycket nya bilder i pixbox-albumet, ta en kik!!! Fotograferat har Heléne och Carolina Borgryd och Lonja Nimbs gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0